Vysoká kvalita a nízké ceny našich služeb.
Obchod nejlepších kvalit >>
identifikační číslo: 02261324 - Nejsme plátci DPH
Firma je registrována u MÚ Ústí nad Labem pod čj. MKH/3804/2013/MAG/3
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.nahradnidil.cz
1. Uzavření kupní smlouvy
Nabídka zboží v rámci našeho internetového obchodu je prezentací nabízeného a
prodávaného zboží našich obchodních patrnerů, a sama o sobě není návrhem na uzavření
kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná objednávka
zákazníka (kupujícího). Smluvní vztah vzniká mezi zákazníkem a našim obchodním
partnerem uvedeným u každého prezentovaného výrobku. Tento obchodní partner je od
okamžiku přijetí objednávky jediným a výlučným subjektem zodpovědným za prodej a
dodání zboží zákazníkovi. Ceny v internetovém obchodě se mohou průběžně měnit.
Uvedená cena zboží je platná v okamžiku odeslání objednávky. Uvedené ceny zboží jsou
konečné - nejsme plátci DPH.
V tomto obchodě je prodáváno výhradně nové zboží a záruční doba je dle zákona 24
měsíců.
Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí.
Toto potvrzení o přijetí Vaší objednávky je však pouze informativního charakteru a není
akceptací (přijetím) Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li
smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které upravují tyto obchodní podmínky,
občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně
spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění). Je-li smluvní stranou - kupujícím -
podnikatel (osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s
těmito výrobky nebo službami), řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a
které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou
závazné. Objednávku je možno vytvořit i bez registrace zákazníka. Objednávku je možno vytvořit i prostřednictvím emailu či telefonicky. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, i záručními podmínkami, a že s nimi souhlasí. Celé textové znění Obchodních podmínek obdrží kupující ihned jako přílohu emailové zprávy bezprostředně po vytvoření objednávky.
2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí
objednaného zboží kupujícím. Smlouva se uzavírá výhradně v českém jazyce.
3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných
údajů a náležitostí. Jestliže zákazník bezprostředně po vyplnění objednávkového formuláře zjistí, že některý údaj zadal chybně, nechť nás kontaktuje emailem nebo telefonicky, abychom údaje opravili ještě před odesláním zboží.
4. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny.
3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Kupující má právo podle §53 odst. 6 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14ti
dnů od převzetí zboží. Chce-li tak kupující učinit, musí zaslat zboží včetně dokladu o
zakoupení zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) neponičené, bez známek
užívání nebo opotřebení v originálním obalu a s kompletním obsahem (s návodem,
záručním listem a kompletním příslušenstvím). Po obdržení vráceného zboží, prodávající
kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku převodem na účet, a to do 14-ti dnů od obdržení
zboží. Číslo účtu kupující musí uvést prodávajícímu písemnou formou. Právo odstoupení
od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě má pouze spotřebitel, tedy nikoli firma nebo
podnikající osoba, která zboží zakoupila na IČO.
Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího:
Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu (§ 53 odst. 7 občanského zákoníku) – je-li
kupující spotřebitel a byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku,
má právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od
převzetí plnění. Tuto skutečnost je povinen kupující sdělit vhodným způsobem, nejlépe emailem
nebo písemně prodávajícímu, kde by měl uvést i bankovní spojení pro vrácení
uhrazené ceny. Tuto cenu se prodávající zavazuje vrátit do 14 dnů od doručení
odstoupení od smlouvy, předpokladem je však doručení zboží, které bylo předmětem
smlouvy. Vrácené zboží musí být kompletní včetně veškerého příslušenství,
nepoškozené, bez známek opotřebení a nejlépe v originálním nepoškozeném obalu.
Jestliže je vrácené zboží poškozené, nebo nekompletní, prodejce si vyhrazuje právo
takové zboží nepřevzít, anebo naúčtovat kupujícímu náklady nutné k vynaložení na
uvedení zboží do původního stavu před prodejem. U elektrických součástek jevících
známky použití a zapojení pak náklady na odzkoušení a proměření dané součástky, za
účelem ověření její funkčnosti.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu.
Vracené zboží je nutno odeslat zpět na adresu uvedenou v kupní smlouvě.
Zboží zaslané na dobírku prodávající nepřevezme.
V případě, že Kupující zboží nepřevezme ani neodstoupí od smlouvy v souladu s těmito
obchodními podmínkami, má Prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním
zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které Prodávajícímu z důvodu
nepřevzetí zboží Kupujícím vzniknou. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího
nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce,
je Kupující povinen uhradit náklady s tím spojené.
U nepřevzetí zboží k osobnímu odběru žádné náklady nevznikají.
4. Práva a povinnosti prodávajícího
1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co
nejkratším možném termínu a dodat jej na adresu kupujícího. V případě, že zboží nelze
dodat vzhledem k jeho momentální nedostupnosti na trhu, je prodávající povinen o tomto
neprodleně informovat kupujícího. V tomto případě a v případě, že prodávající nevyřídí
objednávku v dohodnutém termínu od obdržení objednávky, může kupující objednávku
zrušit.
2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné (viz.Ochrana osobních
údajů).
3. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o
to kupující písemně požádá.
4. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj
závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
5. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se
plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
6. Prodávající má povinnost potvrdit obdržení objednávky kupujícímu.
5. Práva a povinnosti kupujícího
1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu a telefonní kontakt, na
kterou má být objednané zboží odesláno.
2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně
případného poštovného. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování
objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
3. Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku, za předpokladu, že nebyla ještě
odeslaná k zákazníkovi, nebo vrátit zboží do 14dnů od doručení.
4. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou
formou.
Kdokoliv má právo požádat o výmaz údajů o své osobě. Z ohledem na ustanovení
souvisejících zákonů (Zákon o účetnictví apod.) však nemůže být takový výmaz proveden
dříve než po 24 měsících od uskutečnění nákupu.
6. Upozornění spotřebitele o možnostech mimosoudního vyrovnání
V souladu s ust. § 14 a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
upozorňujeme, že spotřebitel je oprávněn se v rámci mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů oprávněn obrátit na příslušný subjekt určený pro mimosoudní
řešení sporů.
Obecným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je:
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
www.coi.cz
7. Recyklační poplatek
Recyklační poplatek pokud je z ohledem na zákon vyžadován, je zahrnut v ceně výrobku.
8. Dopravné a způsob platby
Dopravné, způsob platby a veškeré s tím související informace jsou uvedneny na
objednávce.
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Miroslava Róthová - IČO: 02261324
Podmokelská 3/28
40007 Ústí nad Labem – Krásné Březno
Nejsme plátci DPH.
Záruční doba na zboží nabízené v tomto obchodě je dle zákona 24 měsíců.
Reklamaci můžete osobně předat v sídle naší firmy, kde s Vámi bude sepsán
reklamační list nebo ji můžete zaslat na tutéž adresu poštou nebo přepravní
službou.
S náhradními díly vyžadující připojení do elektrické sítě 230V nebo 400V může pracovat jen osoba s příslušnou odbornou kvalifikací. Splnění této zákonné podmínky (vyhl. 50/1978 Sb.) je nezbytné prokázat kupujícím při reklamaci nebo žádosti o odstoupení od kupní smlouvy dle §1829 a dalších.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo
vadné již při převzetí. Naše frma nenese žádnou odpovědnost za nedostatky,
škody nebo újmy, způsobené nesprávnou instalací, umístěním, manipulací,
užitím či údržbou. Instalací náhradního dílu osobou, která není v tomto směru
odborně způsobilá, může dojít k výraznému zkrácení životnosti daného dílu.
Záruka se vztahuje na vady materiálu a na vady funkčnosti dodaného zboží.
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé neodborným nebo nepřiměřeným zacházením,
špatnou obsluhou nebo poškozením vlivem jiného vadného
komponentu nebo chybné činnosti spotřebiče, kde byl tento díl použit.
Záruka se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného
poškození, povětrnostních vlivů nebo provozu za extrémně neobvyklých podmínek.
Záruka se nevztahuje na běžné a obvyklé opotřebení dílu způsobené
provozem spotřebiče.
Záruka se nevztahuje na poškození a závady způsobené špatnou nebo
závadnou instalací spotřebiče, ve kterém byl díl použit, případně závadou
v instalaci elektrické sítě či vodoinstalace, do které je spotřebič běhěm
svého chodu zapojen.
Záruka zaniká v případě neoprávněného zásahu do zboží, mechanických a
elektrických úprav, či demontáži jakékoli části daného zboží.
Záruka zaniká v případě, že zakoupený komponent je použit k jakémukoli
jinému účelu, než ke kterému byl určen.
Dodavatel neručí za jakékoli škody a za jakoukoli nefunkčnost spotřebiče
způsobené neodbornou instalací dílu, či instalací dílu osobou k dané
činnosti odborně nezpůsobilé.
Dodavatel neručí za jakékoli škody způsobené instalací komponentu,
který není konkrétně určen do daného typu a modelu spotřebiče, a to
tehdy, jestliže si zákazník daný komponent objedná dle svého uvážení,
aniž by vhodnost výběru předem konzultoval s dodavatelem, což je
zákazníkovi předem nabídnuto.
Dodavatel stejně tak neručí za jakékoli škody či nefunkčnost,
jestliže zákazník, přesto, že předem konzultoval výběr dílu
s dodavatelem, nesprávně nebo neúplně uvedl typ a model,
případně výrobní číslo spotřebiče.
V případě reklamace je zákazník povinen předložit prodejci:
1. Reklamovaný náhradní díl v kompletním stavu
2. Fakturu nebo platný doklad o zakoupení tohoto zboží
3. Popis důvodu reklamace dílu a požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava,
výměna, vrácení peněz apod ) .
4. U všech dílů vyžadující instalaci odbornou firmou ( tj. díly, které vyžadují připojení
do elektrické sítě 230V - 400V) kopii dokladu o provedené montáži.
Zákazník může být vyzván k uvedení značky a modelu spotřebiče, případně jeho
výrobního čísla ze štítku, ve kterém byl, případně měl být, původně tento díl použit,
a to za účelem co nejobjektivnějšího vyřízení reklamace.
Odstranění závady zajistí prodejce u příslušné servisní firmy formou opravy, případně
výměny
vadného zboží a to v nejbližší možné lhůtě, nejpozději však do 30-ti kalendářních
dnů včetně, počínaje dnem převzetí reklamovaného zboží.
Prodejce neprodleně po přijmutí zboží k reklamaci vystaví kupujícímu reklamační protokol
o přijetí zboží k reklamaci, kde budou uvedeny povinné údaje o reklamaci. Jestliže
zákazník předá zboží k reklamaci osobně v sídle firmy, bude mu tento reklamační protokol
vytaven okamžitě, jestliže zákazník reklamované zboží odešle přepravcem, bude mu
protokol neprodleně odeslán na email uvedený v jeho objednávce, případně bude o
emailovou adresu požádán.
Jestliže reklamovaný díl nelze opravit nebo oprava by přesáhla původní cenu dílu, a není-li
již možno identický díl pro zákazníka objednat, bude zákazníkovi prodejcem vrácena
původní kupní cena dílu a to nejdéle do 30-ti kalendářních dnů od obdržené reklamace.
Reklamace poškozené zásilky
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě
zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně
můžete převzít zásilku od řidiče tzv. "S VÝHRADOU", kde jste plně chráněni proti
možnosti, že by i zboží uvnitř zásilky bylo poškozeno.
V případě, že zjistíte, že zboží je skutečně poškozeno, je třeba nám tuto skutečnost
oznámit NEPRODLENĚ -
a poškozenÍ zásilky oznámit max. do 3 pracovních
dnů přepravci ( po dohodě s Vámi reklamaci u přepravce pro Vaši zásilku vyřídíme)
Kontakt pro přepravce DPD - tel. 225 373 373
PRO REKLAMACI ZÁSILKY NÁM PROSÍM ZAŠLETE NA NÁŠ EMAIL
apmservis@apmservis.cz FOTOGRAFIE:
• poškození zboží
• vnějšího přepravního obalu (včetně přepravního štítku, manipulačních značek a
případného viditelného poškození)
• uložení zboží v zásilce a to včetně veškeré vnitřní výplně (důležité)
• Po dobu vyřizování reklamace je třeba zachovat obal zásilky, veškeré vnitřní
balení a poškozený obsah. - dopravce většinou tyto předměty převezme od
zákazníka
V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností nás neváhejte kontaktovat na našem
kontaktním telefonu 603 504 239 v době od 9.00 - 18.00 Po-Pá
Adresa pro zaslání reklamovaného / vráceného zboží:
Miroslava Rothová - APM SERVIS
Podmokelská 3/28
40007 Ústí nad Labem – Krásné Březno
Upozornění spotřebitele o možnostech mimosoudního vyrovnání
V souladu s ust. § 14 a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
upozorňujeme, že spotřebitel je oprávněn se v rámci mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů oprávněn obrátit na příslušný subjekt určený pro mimosoudní
řešení sporů.
Obecným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je:
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
Miroslava RÓTHOVÁ - APM SERVIS
email: apmservis@apmservis.cz